Geen tijd om jezelf op te maken? Maak een ‘Snatch ‘n Run’ make-up kit!

9 Feb

Je wekker gaat, je draait je nog even lekker om. Ineens schrik je wakker en kom je erachter dat je nog maar een half uur de tijd hebt om te douchen, aan te kleden en ontbijten. Je wil liever zonder make-up niet de deur uit maar je hebt geen tijd meer om je op te maken. Wat een geluk dat je een make-up kitje hebt samengesteld voor dit soort dagen! Nog net voordat je de deur uitstapt kun je het nog ff mee grissen. En nog beter is het als je met de trein ergens heen moet, daar kun je even op je gemak met een kopje koffie of thee jezelf heerlijk opmaken.

Handig toch? Zo’n ‘Snatch ‘n Run’ kitje? Helaas verkopen ze dit soort dingen niet standaard dus heb ik ‘m zelf gemaakt. In die van mij zitten de meest essentiële dingen die ik nodig heb om er een beetje verzorgd uit te zien:

1. klein borsteltje voor m’n haar
2. oogpotlood
3. wattenstaafjes voor correcties
4. oogschaduw
5. proefmonster parfum
6. wenkbrauwpotlood
7. travel brushes voor lippen en oogschaduw van Catrice
8. poederkwast van Essence
9. proefmonster mineral powder
10. proefformaat mascara

Deze mini dingetjes heb ik in de loop der tijd verzameld. Maak een lijstje van wat jij nodig hebt en elke keer als je in de drogist bent kijk even rond of je iets ziet wat erbij kan. Of misschien heb je al dingen dubbel die je hiervoor kan gebruiken.

Handig hierbij is transparante etui’s te gebruiken. Je ziet meteen wat erin zit en waar het ligt. Dit is een travel bag die je kunt kopen voor als je met het vliegtuig gaat. Ze verkopen ze bij de Etos, Hema en nog meer van dat soort winkels.

-X- 
Laura

One Response to “Geen tijd om jezelf op te maken? Maak een ‘Snatch ‘n Run’ make-up kit!”

  1. Anonymous February 14, 2013 at 2:16 pm #

    Hey wat grappig. Ik heb idd ook vaak geen tijd meer om me op te maken en ik reis ook met de trein 🙂 dus dit is wel handig voor mij. Tnx

Leave a Reply

