Nagellak stash. Hoe hou je het overzichtelijk?

31 Jan

Zie jij ook ‘door de nagellakken je nagellak’ niet meer? Dan is de nailpolish wheel wellicht voor jou een uitkomst. Ik heb inmiddels zoveel verzameld dat ik zelf niet eens meer weet wat ik heb. 

Een goede manier om overzicht te houden zijn je eigen swatches maken zoals je die in de winkel ook wel ziet. Je ziet in één oogopslag welke kleuren je hebt. Het merk en kleurnummer schrijf je achterop met een watervaste stift.

Handig is ook dat je ze over je nagel heen kan doen en zo kan zien in welke kleur je op dat moment ‘zin’ hebt.

Deze komen van Marktplaats maar als je googled op nagellak / nailpolish wheel dan vind je ze vast ook.

Wist je dat als je nagellak in de koelkast bewaard, het langer houdbaar is? Zo ziet mijn nagellak stash eruit.

-X-
Laura 53-14151-139

One Response to “Nagellak stash. Hoe hou je het overzichtelijk?”

  1. Ilse February 18, 2013 at 9:10 pm #

    Hey handige tip!! Ik heb ook veel teveel nagellakjes!

Leave a Reply

