16 make-up kwasten voor €4,37??!!

28 Jan

Stel je hebt een krap budget, krijgt weinig zakgeld, bent gewoon heel arm of je hebt een dochter die begonnen is met experimenteren met make-up. En heb je kwasten nodig … Je kan naar de H&M gaan of de Hema. Daar kun je dan waarschijnlijk 2 kwasten kopen voor rond de €10,-. Maar je kan ook voor €7,27 (inclusief verzending) (dat is $9,78) een 16 delige kwastenset met opbergetui bestellen bij sammydress.com!

Sammydress is een Chinese webwinkel die leuke spulletjes verkoopt voor heel weinig geld. De dollar staat momenteel laag en dat betekent dat je er ongeveer 30% van de prijs af kan ‘denken’. Om het bedrag in euro’s om te rekenen kun je deze website gebruiken: http://www.xe.com.

Verwacht natuurlijk geen topkwaliteit voor deze prijs maar het is een leuk setje als je pas begonnen bent met make-uppen. Je kan door de vorm van deze kwasten echt veel kanten op en kunt zo ontdekken wat voor soort kwasten je fijn vind te gebruiken en daar zo nodig een betere voor in de plaats kopen.

Zelf heb ik ze niet geprobeerd (wel andere soortgelijke goedkope kwasten) dus ik kan daar verder weinig over zeggen maar als ik op de foto af ga dan komt de kwaliteit aardig overeen met die van de H&M of de Hema. Wil je toch wat betere kwaliteit dan is het de moeite waard om even verder te kijken op deze site. Ze hebben veel setjes en make-up spulletjes.

Ik heb zelf wel andere spullen besteld via deze website. Deze zijn gewoon thuisbezorgd, de verzending van sommige spullen is gratis (zelfs naar Nederland).

Ik heb weleens iets besteld dat ze niet konden leveren, ik heb toen netjes mijn geld teruggekregen.

Het enige ‘nadeel’ is wel dat je een creditcard nodig hebt (of een PayPal account) om te kunnen bestellen en dat de verzending soms tot 4 weken kan duren.

Andere betrouwbare Chinese webwinkels met o.a. make-up zijn: http://www.dealextreme.com (daar wordt alles gratis verzonden) en http://www.lightinabox.com. Met beide heb ik goede ervaringen.

Binnenkort zal ik de spullen die daar vandaan komen aan jullie laten zien.

Welke kwasten gebruiken jullie?

-X- Laura

Leave a Reply

